Toolevent 'Visitor- & internal client experience'

De Facility Manager faciliteert het werken in een gebouw, wat eveneens inhoudt dat hij of zij verantwoordelijk is voor het welbehagen van de interne én externe klant met zijn eigen, vaak onuitgesproken verwachtingen.

Toolevent visitor & internal client experience 19-02-20 v1
Datum en tijdstip:
2020-02-19T08:30:00 2020-02-19T14:00:00
Locatie:
Adres:
Gebouw Regus - Pegasuslaan 5
1831 Diegem
Aanmeldperiode:

De uitdaging zit in het creëren van de ultieme beleving voor interne en externe klanten. Interne klanten belonen een aantrekkelijke, gastvrije en zorgeloze werkomgeving met een hogere productiviteit, meer engagement tegenover de organisatie en een goede verstandhouding tussen de medewerkers. Het beleven van de ultieme visitor journey door externe klanten werkt imagoversterkend voor een organisatie. Het kan bijdragen tot een positiever klimaat bij zowel informele contacten als externe onderhandelingen.

Maak op ons toolevent kennis met een aantal belangrijke marktspelers! Zij zullen u meer informatie geven over producten en diensten die de visitor- & internal client experience kunnen optimaliseren.

Programma

08u30 Onthaal met koffie en ontbijtkoeken
09u00 Eerste sessie
09u30 Tweede sessie
10u00 Derde sessie
10u30 Pauze
11u00 Vierde sessie
11u30 Vijfde sessie
12u00 Zesdede sessie
12u30 Broodjeslunch + netwerking
14u00 Einde

Zes deelnemende bedrijven 

Spreker
Patrick Windels

De werkomgevingen die wij bij Ahrend creëren, zijn in elke zin van het woord vitaal. De ruimtes bevorderen welzijn, faciliteren diversiteit, creëren verbondenheid en verhogen de productiviteit. 
In ons eigen InnovationLAB werken we continu aan het ontwikkelen van slimme oplossingen die de functionaliteit, productiviteit en het persoonlijk comfort verhogen voor de medewerkers. Met onze “Ahrend Smart Office” oplossingen vindt de medewerker steeds een werkplek die voldoet aan zijn eisen. Bovendien geven we inzicht in het gebruik van ruimtes waardoor facility managers de werkomgeving zo efficiënt, aantrekkelijk en comfortabel mogelijk kunnen inrichten.
Nieuwe technologieën brengen ondernemingen in beweging. Met Ahrend Furniture-as-a-Service (FaaS) beweegt uw meubilair flexibel mee met de veranderingen. Zo voldoet uw inrichting steeds aan de eisen van morgen.
Want wij geloven dat vitale werkomgeving talent aantrekt, de medewerkerstevredenheid verhoogt en daarom cruciaal is voor het succes van uw organisatie.

Exselsia is een gespecialiseerde partner voor het onthaal beheer. Dit sinds 1996. Ze hebben een grondige ervaring in management van receptie diensten (rekrutering op maat, analyse van taken en procedures, opleidingen, 100% continuïteit, optimalisatie van de taken, evaluaties,..).
High Hospitality bekomt meer en meer belangrijk voor bedrijven: Imago van het bedrijf en visitekaartje.
In 2018 hebben ze een nieuwe concept ontwikkeld: De Delightful Welcome Experience (of hoe de zintuigen van de bezoekers prikkelen...).
Ze bieden oplossingen naar bedrijven van Low end till high end: 
- van digitale registratie van de bezoekers (en hier ook voor internal customer experience, biedt dit voordelen), 
- virtueel onthaal (met avatar of een receptioniste op afstand), 
- tot de delightful management door dynamische receptionistes (die niet meer achter de desk blijven zitten maar die naar de bezoekers gaan). 
Ze willen ook een "onvergetelijk moment" voor de bezoekers creëren en daar stellen ze delight diensten voor (dynamisch outfit, bloemen aan de desk, geuren, planten, green walls, fruit, advies voor meubilair). 

The ultimate guest experience’
Het verrijken van het gastenonthaal door conceptueel mee te denken, systemen en technieken toe te passen, en zorg te dragen voor gemotiveerde onthaalmedewerkers,  ten voordele van een uitmuntende gastbeleving.

 

Spreker
Lewis Hernaut

De verwachtingen van medewerkers en bezoekers op het vlak van service, communicatie, snelheid en gemak stijgen exponentieel. Dank je Google. Dank je Bol.com. Dank je Netflix. En dank je honderden andere succesvolle internetbedrijven en startups.

De facilitaire organisatie van een bedrijf is van oorsprong zakelijk gericht, B-2-B: productiviteit maximaliseren en kosten minimaliseren. Ze kan niet hopen om alle nieuwe trends en innovaties te kennen, laat staan te matchen. En toch is net dat wat de externe én interne klant eigenlijk verwachten.

Zo evolueren wij als facilitaire organisatie van een B-2-B naar een B-2-B-2-C omgeving. Om die C(onsumers) goed te bedienen is een open innovatiecultuur nodig en methodes om de dienstverlening vlotter op de snel veranderende eisen af te stemmen. ISS gebruikt o.a. Touchpoint-analyses en Service Design-technieken om samen met de klant de beleving te optimaliseren.

Sprekers
Yaël Ejzyn & Eef Gillijns

Siemens geeft vorm aan een indrukwekkend ecosysteem van slimme IoT oplossingen voor gebruikersgerichte slimme gebouwen, met o.a. Comfy voor werkplekbeleving en -analyse, en Enlighted voor baanbrekende sensortechnologie.
De koppeling met het gekende Desigo CC-gebouwbeheersysteem zorgt voor een 360° weerspiegeling van de status van het gebouw én zijn gebruikers, hetgeen vernieuwende interacties biedt aan Facility Managers. Meer op www.siemens.com/smartbuildings

Spreker
Yen Bosmans

De smart workplace die zorgt voor een optimale medewerker- en bezoekerservaring? Ze is binnen handbereik dankzij het IoT, interactieve touchpoints en visualisatie van real-time gegevens.

Prijs

Facility Managers lid van IFMA, leden van Young IFMA (Professional): Gratis 
Facility Managers niet-IFMA-lid: € 75 (gratis indien je lid wordt van IFMA
Leveranciers lid van Young IFMA: € 75
Leveranciers lid van IFMA: € 100 
Leveranciers niet-IFMA-lid: € 150 

Alle prijzen zijn exclusief BTW. Annulatie kan kosteloos tot uiterlijk 12 february 2020 via mail secretary@ifma.be, daarna zal de volledige prijs gefactureerd worden.

Facility Managers lid van IFMA of leden Young IFMA: indien je afwezig bent op het event - zonder tijdige annulatie - zal je een kost van € 50 (excl. BTW) aangerekend worden.

Tijdens dit evenement zullen foto's worden genomen die eventueel zullen worden gebruikt in ons FM-Magazine en op onze website. Je kan te allen tijde aangeven dat je het niet eens bent met het gebruik van een foto, door een schriftelijk verzoek te richten aan secretary@ifma.be.