Module 6
In heel wat organisaties maakt het vastgoed deel uit van de facilitaire organisatie. In dit onderdeel krijgt u een overzicht van de belangrijkste aandachtspunten binnen het vastgoedbeheer.
- Vastgoedbeheer en facility management
- Optimalisatie vastgoedpatrimonium, exploitatiekosten
- Inzichten in nieuwe tendensen
- Duurzaam vastgoed
- Praktijkgetuigenis
Over de volledige opleiding
Programma
- Management van facilitaire dienstverlening (11/2/21 – 25/2/21 – 11/3/21 – 25/3/21 - 01/04/21)
In de eerste module komen volgende thema’s aan bod: Introductie, Financieel beheer en budgetteren, Organisatie van facilitaire diensten en normering, Inkoop- en contractmanagement en aansprakelijkheid, Stakeholdersmanagement
- Gebouwgebonden diensten (22/4/21 – 6/5/21/21 – 20/5/21 – 9/9/21 – 23/9/21 – 7/10/21 – 21/10/21)
In deze tweede module focussen we op: Duurzaam vastgoed, Bouwprojecten, Technieken: klimaatbeheersingssystemen, Technieken en ICT hardware, ICT-software en FMIS, Beveiligingssystemen, Onderhoudsmanagement
- Persoonsgebonden diensten (28/10/21 – 18/11/21 – 02/12/21 – 9/12/21)
In de derde module komen volgende diensten aan bod: Catering management, Schoonmaakbeheer, Afvalbeheer, Verhuismanagement en workplacemanagement
De lessen vinden plaats op 16 opleidingsdagen en dit van 9u tot 17u (niet tijdens de paasvakantie en zomervakantie).
Inschrijvingen
Inschrijven kan voor het geheel maar ook voor één of meerdere opleidingsdagen.
Enkel online via de website van Odisee Advanced Education: www.odisee.be
Het aantal plaatsen is beperkt. Schrijf je snel in!
Tarief
. |
Per opleidingsdag |
Pakketprijs |
belfa leden |
€ 300 |
€ 3.000 |
Niet-leden |
€ 350 |
€ 3.500 |
Prijzen zijn vrij van BTW, inclusief syllabi, koffie en lunch.
Voor meer informatie over de opleiding Facility management voor professionals kan je steeds contact opnemen met Annemie Van Hecke (annemie.vanhecke@odisee.be).
Tel: +32 9 265 86 10